oon lihonut ihan liian paljon.. kokeilin mun 36 kokoista jakkupukua joka mulle mahtui vielä tammikuussa ihan tosi hyvin, housut oli jopa hieman liian väljätkin. nyt hyvä jos meni nappi kiinni... tää on ihan kauheeta! mulla ei ole rahaa kuntosaliin koska jäsenyys pitää maksaa vähintään 6kk ja mistä mä moiset rahat saisin.. en mistään! lenkillä haluaisin käydä mutta ei ole kunnon kenkiä ja ei ole sitä rahaa ostaa kunnollisia lenkkareita, ja toiseks mua ahistaa liikkua tuolla. liian paljon tuttuja ja ihmiset kattoo.. mua vaan pelottaa ja ahistaa liikkua yksin ulkona nykyään. en voi sille mitään.... :(
äippä lupas ostaa mulle kuntopyörän mut saa nähdä milloin sen sit oikeesti saan.

äsken vähän jumppasin ja venyttelin. ja sain valmiiks huomisen ruokapäiväkirjan, jonka suunnittelen etukäteen. aina joka ilta mietin seuraavan päivän ruoat ja juomat. niin ja niitä tosiaan sitten noudatan. silloin ei ehkä ahmikaan niin helposti kun tietää tasan tarkkaan mitä saa syödä ja mitä ei. ja tykkään tietyistä rutiineista joita mulla onkin jo läjäpäin, mutta ei nyt yks mitään pahaa tee.. hyvä vaan. vähän kuin jonkinlainen kilpailu.
uuden vaa'an käyn ostamassa perjantaina ku tuet tulee.

jos en uskalla lähtee ulos liikkumaan niin yritän joka päivä ees vähän venytellä ja jumpata. vaikka ihan pientä vaan niin silti olen tyytyväinen.
kouluun ajan pyörällä niin siinä tulee aamulla ja päivällä liikuntaa. ja sit ku alkaa kylmetä niin kävelen. pyörällä kouluun menee n. 7 minuuttia ja reippaasti kävellen joku 15 min.

ja herkuille iso EI! ja jos satun ratkeemaan niin sillon kyl oksennan... pakko.

ahistaa kauheesti. miks olen näin läski. miks en vois olla hoikka ja nätti.. varmaan siks ku olen niin laiska paska. saatanan possu... syön vaan...