Tänään oon ollut tuhma. Syönyt aivan liikaa, liikaa ja liikaa..... Aamulla irtokarkkeja ja päivällä äiti toi ruokaa.. Tietysti mätin kaikki ihan hetkessä. Oli pakko oksentaa, mut tuntuu et maha ois vielki täynnä ruokaa. En halua sinne yhtäkään kaloria, mut ku olen tällanen saamaton läskikasa niin minkäs teet.. Lenkille sentään itteni sain. Viel pitäis tehä vatsoja ja rutistuksia vaikka väsyttää ihan kauheesti. Pakko.

Huomen olis kaheksalle meno, mut en haluis kouluun ollenkaan. En jaksa nähdä muita ihmisiä. Niitä ilosia kasvoja ku ite on ihan maassa, mut täytyy pakottaa tekohymy naamalle koko päiväks.

Miten mä saan tän kaiken läskin pois itestäni.. Oon niin saamaton paska. Lihava possu!

LÄSKI!
LÄSKI!
LÄSKI!
LÄSKI!

Vaaka sit hajos. Mistä mä saan uuden ku ei oo rahaa ostaa.. Saatana.

Itkettää, mut kyyneleitä ei tule.