En jaksanut lähtee kouluun tänään. Sanoin et on migreeni. Joopa joo..

Tänään:

- nolla kaloria masussa (hyvä minä!)
- käyty lenkillä ja nyt jopa jaksoin juosta ihan pitkiä matkoja
- punteilla eri sarjoja n. 20 min
- rutistuksia 4x 15
- vatsoja 2x 35
- ilmapyöräilyä n. 5 min
- numeroitten piirtämistä ilmaan jaloilla ilman et jalat missään vaiheessa koskettaa maata, pääsin kahteenkymmeneenviiteen (25) ennenku jalat koski maahan, huonompi tulos ku toissapäivänä, mut jalat olikin rasittunu jo juoksemisesta.
- 10 min venyttely

+ kämpän imurointi

1573376.jpgKiltti tyttö oon ollut. Maha tuntee nälkää, mut mieltä ei himota ruoka. Hieman vaan veljen karkit jotka lojuu sen yöpöydällä, mut tänään on kaloriton päivä niinku ehkä huomennakin. Vettä vaan niin paljon kuin jaksaa :) Nälän tunteesta tiedän että olen pystynyt kontrolloimaan itseäni ja että en ole epäonnistunut ja ruvennut syömään. Näin mä jatkan.
Huomasin et mun solisluut alkaa näkyä läskien alta! Hieman olen onnellinen. Mut lempiluut alkaa näkyä!
Tosi hyvä fiilis. Jotenkin tosi onnistunut.